Lani smo bili priča združitvi dveh večjih grških luksuznih podjetjij (Ikos in Sani) v enovito podjetje z jasno strategijo zagotavljanja prestižne »all inclusive« izkušnje. Novonastalo podjetje združuje znanje in investicijska sredstva, ki jim omogočajo obnovo obstoječih letovišč in širitev v druge države (trenutno gradijo nov hotelski kompleks v Španiji). Naše sodelovanje se je začelo na Erasmus+ dnevu, ko so nas obiskali in študentom predstavili podjetje ter priložnosti Erasmus+ prakse. V letošnjem študijskem letu se je 9 študentov odločilo za Erasmus+ prakso v njihovih letoviščih, zato je bil čas, da vrnemo obisk in preverimo počutje naših študentov.
Mitja Petelin (Erasmus+ koordinator) in Tadej Ljubec (F&B manager) sva bila povabljena na obisk (16. 7. do 18. 7.), da izkusiva petzvezdični resort Ikos Dassia (eden njihovih večjih kompleksov, ki združuje dva velika hotela, namesti lahko 1300 gostov, za njihovo počutje skrbi 650 zaposlenih) ter opraviva »site inspection« (celovit ogled hotela, razgovori z vodji ter razgovor s študenti na praktičnem izobraževanju). Sprejela sta naju generalni direktor g. Spanos Georgios in direktorica kadrovske službe ga. Kyriaki Riga. Pogovor je tekel o zadovoljstvu z delom naših študentov (z njimi so zelo zadovoljni), operacijah, izzivih in krepitvah hotela ter o možnostih nadaljnjega sodelovanja – več o tem bomo pisali v prihodnjih prispevkih.
Mitja Petelin in Tadej Ljubec sva bila deležna petzvezdičnega doživetja na visokem nivoju (cena za sedem dni bivanja znaša okoli 7000,00 EUR na osebo). Letovišče ima 6 restavracij, 1 restavracijo na sosednjem otoku ter dodatne zunanje restavracije, s katerimi sodelujejo, da lahko gostje tudi sami raziskujejo destinacijo, če si to želijo. Resort ima dva velnes centra in večje število različnih barov ter animacijskih prostorov, center za vodne športe, zdravstveni dom itd. Gre za enovito infrastrukturo, ki gostu na enem mestu omogoča vse, kar si zaželi. Gostje najbolj cenijo prijaznost in ustrežljivost osebja.
Med obiskom sva opravila tudi osebne razgovore s sedmimi študenti, ki opravljajo Erasmus+ praktično izobraževanje v strežbi v različnih restavracijah. Vsi študenti izkazujejo visoko stopnjo zadovoljstva in pravijo, da je zanje zelo dobro poskrbljeno, kar je tudi v skladu z vizijo podjetja, da na prvo mesto postavlja zadovoljstvo zaposlenih.
Obisk letovišča je okrepil osebne stike in začrtal nove priložnosti sodelovanja, o katerih bomo pisali v prihodnje, vse študente in mlade diplomante pa spodbujamo k Erasmus+ mobilnosti.
Prispevek je pripravil Mitja Petelin, Erasmus+ koordinator ([email protected]).