Še eden izmed mnogih mednarodnih izzivov, v katere se podajajo naši študentje. Petra Brenk, Nuša Prejac in David Tovornik so se med prvomajskimi prazniki pod mentorstvom predavatelja Mitje Petelina udeležili spletnega mednarodnega tekmovanja, ki ga organizira Australian Revenue Management Association. Tako je, tokrat smo si upali tudi čez ocean.
Tema izziva je temeljila na trditvi, : »“direct bookings are free” – prove or debunk this statement as “myth” or fact« , kar pomeni, da so študenti s pomočjo raziskav in iskanja virov poskušali to hipotezo dokazati ali ovreči, ter pri oddaji končnih ugotovitev le-te ustrezno in suvereno argumentirati. Za oddajo svojih ugotovitev in rezultatov raziskave so morali pripraviti kratko vizualno predstavitev podprto z govorno predstavitvijo v angleškem jeziku.
Glavni sponzor tekmovanja je Booking.com, ki v sodelovanju z The Institute of Revenue Management najboljšim ponuja izjemne nagrade. Ena izmed teh je 12-mesečno izobraževanje v hotelskem vodenju.
Kaj pravite? Nam zveni zelo zanimivo. Rezultate pričakujemo ob koncu meseca maja. Držite pesti!
#booking.com # revenuemanagement #arma #australia #vsgt
Piškotke uporabljamo za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. S klikom na “prilagodite nastavitve” lahko upravljate z njimi. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.